Op 1 april vond de eerste inspiratiemiddag van Klerx plaats. Een geslaagde middag vol leerzame presentaties bij de Guldenberg in Helvoirt.
De middag was georganiseerd om informatie met elkaar te delen en elkaar op te hoogte te houden van de meest recente ontwikkelingen binnen het bedrijf. We startte met een interactieve presentatie van Joost Fromberg. Joost is een strategisch consultant met een achtergrond in de psychologie. Hij heeft ons meer verteld over de digitale wereld, data en consumentenpsychologie.
Vervolgens zijn er vanuit de diverse afdelingen presentaties gegeven. Kees Klerx, manager RDP heeft ons meegenomen in het hele productieproces en dankzij hem hebben onze nieuwe collega’s een goed beeld gekregen van de fabrikanten waarmee we al vele jaren mee samenwerken. Tijdens het onderwerp product werd er dieper ingegaan op de gevolgen voor het bedrijf, de winkeliers en consument, door de corona pandemie.
Daarna was het podium voor onze collega Koen Kokx die ons vele praktische tips heeft gegeven om cybercriminaliteit tegen te gaan.
Tenslotte was het de beurt aan het marketingteam. Peter van Oudheusden (webshop coördinator) heeft ons laten zien op welke vlakken we de webshop technisch en ook visueel hebben verbeterd om de shop experience te optimaliseren. Michelle Brabers (marketing coördinator) heeft ons meegenomen in een nieuw plan naamsbekendheid van zowel onze merken als de fysieke winkels te vergroten. Het laatste onderwerp werd gepresenteerd door Fleur Broeders (content marketeer) en ging over de kracht van influencers.
Het was leerzame middag die gezellig is afgesloten met heerlijk diner en een borrel. Voor herhaling vatbaar!